Mamy-Biegamy zdrowo się odżywiamy!

Wychodząc na przeciw Waszym prośbom, od dzisiaj w grupie dodatkowo wzajemnie motywujemy się poprzez przepisy na zdrowe dania.

Przekąski, zupy, śniadania, desery… To wszystko co lubimy, a co dzięki odpowiednim składnikom i kompozycją może być nie tylko smaczne, ale także bardzo zdrowe 🙂

Zgodnie z obietnicą leci do Was przepis na zupę-krem brokułowo-paprykowy.

 

 

Składniki:

Brokuły 0,5 szt

2 szt papryki czerwonej

Imbir (ja dałam w proszku, może być świeży)

1 ząbek czosnku

1 cebula

2 szklanki wody

(opcjonalnie peski dyni – 1 łyżka)

Przyprawy: pieprz, sól, oregano, tymianek.

 

Przygotowanie:

  1. Pokrojone różyczki brokuła i paprykę podsmażyć na patelni z odrobiną tłuszczu. Chwilę później dodać cebulę i przyprawy: oregano, tymianek, imbir, pieprz, sól oraz czosnek.
  2. Do garnka z gotującą wodą wrzucić lekko zrumienione warzywa i zmiksować na krem.
  3. Posypać pestkami dyni i podawać z pieczywem.

 

Jako przekąskę między obiadem i kolacją miałam dzisiaj koktajl szpinakowo – jabłkowy.

Jak go wykonać?

3 garście szpinaku, 1 jabłko pokrojone w kostkę, 3/4 szkl. mleka, 3 łyżeczki soku z cytryny – wszystko zblendować, dodać trochę wody (według uznania, czy ma być bardziej czy mniej gęste) i… ssmacznego 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *